Direktlänk till inlägg 26 februari 2017

Lördag

Av Sofi Géewe - 26 februari 2017 16:04

Igår morse var vi effektiva, frukost vikning av två tvättmaskiner, städning, läxor innan klockan nio.

Sedan kom ett samtal från en desperat Lina, som inte kunde öppna dörren, stackarn! Låset hade gått sönder, var typ sedan 1971 så det hade nog gjort sitt haha. Lånade ut min man som ägnade typ 4 timmar åt att skruva, shoppa nytt och vipps så hade hon nytt handtag med ett fungerande lås :)

Vipps kanske inte han kände riktigt haha!

 


Lina passade också på att laga en stol som hon länge retat sig på. VARNING för starka och sjuka bilder hahah!


 


Ja, det är sant! Hon tog verkligen, på riktigt silvertejp och lagde en svart skinstol med. Det värsta av allt, hon var stolt över lagningen efteråt haha! Bra jobbat Lina! ;)

Det blev lite soffhäng och bullbak medans dörren lagades-

   


Sedan åkte vi hem och åt taco, slängde oss i soffan framför Mello och åt godis.

Var ju helt rätt personer som gick vidare direkt till final igår ju! 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi Géewe - 12 mars 2017 19:26

Blir visst bara helg blogg. Även fast jag har så mycket tid i veckorna är jag rätt trött och försöker ägna mer tid åt barnen och matlagning. Idag har jag lagat köttgryta för första gången. Bättre sent än aldrig haha! Måste vara en trettio års kris so...

Av Sofi Géewe - 5 mars 2017 18:22

I helgen fick vi mysigt besök från Jönköping av Martin och lilla Vincent. En väldigt faster kär unge kom denna gång så jag fick massor gos! Vi var på Tropicariumet i Kolmården, jätte kul! I shoppen fanns det jätte snygga solglasögon! Haha! ...

Av Sofi Géewe - 26 februari 2017 16:15


Söndag, fick sova enda fram tills klockan var 07.10 idag. Då var det tänt ute sa Lilly och bara att pallra sig upp ur sängen varken sig man ville eller inte. Dem vanliga morgonrutinen - hon lägger sig i soffan, skriker LALLA, jag går halvdöd och gör ...

Av Sofi Géewe - 20 februari 2017 19:00

Helgen bestod av mestadels av att göra inget, men lite fotboll fick vi in på söndagen. Världens bästa Milon körde på som vanligt, två mål på tre matcher. Han var inte jätte nöjd över det resultat men jag tyckte han var fantastisk. Svårt att spela i...

Av Sofi Géewe - 7 februari 2017 20:44


Det känns att det var ett tag sen man var ny på jobbet sist, lära sig allt nytt tar verkligen på krafterna. Men det är väldigt kul! Idag har jag varit i Norrköping och gått bredvid säljaren där. Försöker att få in så mycket information som bara går...

Ovido - Quiz & Flashcards