Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofi Géewe - 31 augusti 2012 09:03

Idag är äntligen dagen, vi får vårt hus, jippi :)
Och så är det ju min födelsedag också och det är ju alltid trevligt. vart väldigt bortskämd igår med massor paket.

Nu har jag och Milon varit på 4-års kontroll. Han vars så stor och duktig mammas kille.

Av Sofi Géewe - 28 augusti 2012 13:41

En lugn dag idag, sitter på jobbet och dricker en shake. Måste försöka nu till semestern. Försöka dra ut min man på en promenad sen tror jag, eller en liten cykel tur kanske. Milon går ju inte att dra i en vagn längre när man vill ut och gå han är alldeles för stor för det. Måste städa lite med ikväll till mitt lilla mini kalas på torsdag. Kommer inte hinna det imorn för så ska pappa och Veronica bjuda oss på mat på Laslos i present till mig :) det blir trevligt.
Hoppas jag får det fina fatet jag önskat mig av dom. Det är verkligen inte lätt att komma på vad man önsklig sig när mina kära ställer som krav att det måste vara till mig själv inte till huset. Hade gärna önsklig mig en toalett eller en köks fläkt, hehe.

På torsdag kommer Lina och familjen med, det var för länge sen vi sågs.

En dag närmare fredag, snart snart snart dax... :)

Min knäppa chef står nu och kittlar mig och Sillan med en penna i nacken. Han är lite märklig den där. Hehe

Av Sofi Géewe - 27 augusti 2012 15:53

Hur i hela ........... Kan man glömma en såg och bilnyckar i en butik. Man slutar aldrig förvånas över folk. Hehe

Av Sofi Géewe - 26 augusti 2012 10:05

Tack älskling för en helt perfekt helg. Den har varit helt underbar, det behövde vi verkligen.
Nu är det dags att åka hem till vår lilla bebis, saknar han. Han saknade sin manna mycket igår när han skulle sova ringde han och sa, men med min gamla nalle och i vår säng somnade han gott med morbror.

Igår badade vi vedeldad badtunna, eller försökte rättare sagt, herregud vad varm det var. Det var för varmt ute för att det skulle vara skönt. Men på vintern kan jag tänka mig att det är väldigt skönt.

Mot Linköping.. //SOFI

Av Sofi Géewe - 25 augusti 2012 18:27

Massagen var underbar, min var så avkopplande att jag nästan somnade. Jätte skönt. Tias fick en baborska massage, hahah. Han fick lite hårdare tag men så vart han lite bättre i ryggen med. Dagen har varit underbar och jag vill inte att den ska ta slut. Nu väntar en härlig tre rätters middag. Dom har verklige bra mat här, tom min ultra pippliga man har ätit allt.
Vi får se vad vi får för gott.

Hoppas det går bra för dig där hemma Martin och att min lilla skitunge lyssnar lite på dig i hans härliga trots. Det har varit väldigt skönt att fly vardagen lite och ladda batterierna, det behövs när man har barn att inte bara vara föräldrar utan få ro om bara varandra ibland med.

Nu är det sex dagar kvar tills vi har nycklarna till vårt ny hus, jippi.. Då blir det annat än tystnad och relax.

Av Sofi Géewe - 25 augusti 2012 13:23

Värkdens godaste lunch, Vildsvin, kantareller rostad potatis med pepparsås och sallad. Helt underbart. Nu blir det lite kaffe och choklad sen ska vi på massage.

Av Sofi Géewe - 24 augusti 2012 20:32

Nu äter vi fem rätters.. Underbart.

Tack min älskade man för en underbar present

Av Sofi Géewe - 24 augusti 2012 14:35

Det blev Badhotellet i Tranås hela helgen. Guld weekend paket. Jätte mysigt

Ovido - Quiz & Flashcards