Alla inlägg under juli 2013

Av Sofi Géewe - 30 juli 2013 17:58

Nu är vi hemkomna från ett underbart Söderköpings Brunn jag och min fina man. Vi har haft det så mysigt. Lite ensamtid tillsammans är alltid underbart.
???
Vi har ätit jätte god mat. Super god lunch och en underbar fem rätters middag på kvällen. Vi har njutit på deras spa bland bubbelpoolerna. Desert buffén till efterniddags fikat var mmmmm.
?
Tack min underbara man för en underbar tur, älskar dig mesta i världen.

Av Sofi Géewe - 29 juli 2013 13:05

Imorse var vi och sa hejdå till Martin :(
Lika sorligt varje gång när man måste säga hejdå. Nu sitter han på Arlanda och väntar på flyget hem..
Lilla Martin, kommet sakna dig.
???

Av Sofi Géewe - 28 juli 2013 20:06

Nu är vi hemma på landet igen efter en jätte mysig vistelse hos Kerstin, Mikael och Clara på deras underbara smultronställe.
Vilket mysigt ställe dom har hittat sig.
Vi blev bjudna på jätte god mat och super trevligt sällskap. Perfekt väder igår och lite regn idag. Vi har plockat svamp, badat, åkt fyrhjuling, cross. Vi har haft jätte roligt hela familjen.
Tack snälla ni för att vi fick komma, vi gör det gärna snart igen ?

Här kommer lite kort på hur fint det är och hur mycket roligt vi haft

Kramar
// Sofi ?

Av Sofi Géewe - 27 juli 2013 10:25

Nu sitter vi i bilen och är äntligen påväg till Askersund :)
Ska bli jätte mysigt att få se hur det ser ut på deras gård. Hoppas på fint väder också så vi kan vara ute, inget regn idag tack.

Jag har lånat Tias teleofon på prov lite för att se om jag är redo att byta bort min iPhone. Blev så avis på hans nya Samsung, massor roligt som inte finns på iPhone. Vi får se hur det går. Men blir ju så van vid sin telefon så det är svårt att byta märke.
Dock fick jag inte med mig några nummer dom är kvar så messa mig gärna så jag kan spara igen :)

Kram
/ Sofi

Av Sofi Géewe - 25 juli 2013 22:07

Det blev Söderköping idag igen :)
Men idag blev det bara jag och Milon från familjen Géewe, resten åkte till Lisseberg. Vi åkte med Lina, Oliver och August.
Barnen var bara rynkor när vi fick upp dom ur vattnet ;) mycket simmande blev det men framför allt hoppande.
Lite lek i lekparken hanns också med såklart.

Jag sövde min extra bebis idag, mys <3
Väckte honom också så jag fick extra mycket gos av den lilla. Men han var Pi (det är jag ) galen idag så det var så mysigt sååå.

Våra stora killar köpte glass själva. Duktiga 5-åringar :)

Söta Lina gav lilla plutten ett choklad ägg i värmen, hihi. Orutinerat ;)
Såhär fin blev sötnosen

Mamman fick nog och stannade bilen för lite avtorkning ;) hihi

Nu ligger jag i soffan och ser på film och väntar på min man. Snart är dom hemma från Göteborg <3

Kram
<3

Av Sofi Géewe - 24 juli 2013 21:28

Nu är vi alla trötta och lite solbrända efter vår mysiga dag i Söderköping.
Milon sover gott, han somnade på två röda idag.
Han var så modig och stor i vattnet idag. Han försöker lära sig simma men vill inte ha hjälp så vi får väl se hur det går. Tycker det är dags att han lär sig nu ju. Det är roligt när dom lär sig nya saker, nya världar öppnas.
Här kommer lite bilder från dagen.

[Bild]

Av Sofi Géewe - 24 juli 2013 12:39

Vi var ju på Slussport i Berg igår med.
Underbar inrednings butik <3
Jag ville ha typ allt!! Önskade mig lite saker till min födelsedag :)

Av Sofi Géewe - 24 juli 2013 10:54

Igår var en mysig dag.
Bergs slussar och ett besök hos faster Åsa, Fredrik och Leo.
Mycket kusin gos blev det.
<3

Man fick göra vad man ville med lilla Leo. Super gosig kille.
Vi blev serverade grillmat med massor gott till.

I Berg blev det glass i stora lass
Det var
Länge sedan man åt kul glass så det festade jag till det med :)

Nu är vi påväg till Söderköping och ska bada i nått bad där.
Hoppas solen kommer fram snart bara. Typiskt när man väl ska åka iväg och bada.
Hittade äntligen min bikini igår bakom lådorna på byrån. Väldigt skön känsla ;)

Igår tog min duktiga pojke en spruta. Han och mormor håller på att ta hepatit vaccin. Igår var sista så nu är det klart :) han bryr sig inte alls om en spruta i armen. Som vanligt onfet plåster, han har plåster fobi!!
En liten egen rädsla minst sagt. Imorse blödde det från hans tå så då var vi tvungna att sätta plåster. Åhh herregud vad barnet tjöt. Inte alls för blodet utan bara där plåstret. Det är tydligen så farligt att ta bort det. Haha skrutten <3

Nu ska jag titta på vägen lite
/ Sofi

Ovido - Quiz & Flashcards