Alla inlägg under september 2013

Av Sofi Géewe - 29 september 2013 13:33

Skönt med luft efter att ha legat inne flera dagar. Jag och Milon tog en sväng i lekparken. Lite höst kort och lek :)

Nu ska jag vara med min fina mamma lite <3
Kram

Av Sofi Géewe - 28 september 2013 19:00

Hemma igen i det kalla vädret :(
Vi har haft det så underbart jag och mina älsklingar <3
Badat och solat massor. Längtar redan tills nästa gång vi åker iväg.

Idag har jag legat i sängen hela dagen. Gått upp på toa och ätit lite. Är förkyld med en hemsk huvudvärk och ont i magen. Var uppe halva natten med världens kramp i magen :(
Hoppas att jag äntligen får sova gott i vår säng inatt. Det har jag ju lixom längtat efter. Jag har sett på mina vampyr filmer i sängen. Jätte skönt. Nu ska jag kanske försöka byta och sätta mig där nere en stund och vara lite social. Hoppas den sista tabletten börjar värka snart...

Milon är i sitt rum och spelar tv spel. Indiana Jones :) och äter lördags godis. Han är frisk och kry iaf :)
Imorn ska han träffa sin farmor, shopping och mc donalds. Väldigt populärt :)
Hoppas att jag är bra imorn för jag vill till skogen och leta lite svamp. Vore mysigt att hitta lite kantareller.

Nehe nu ska jag kliva ur sängen lite. Ha en mysig lördags kväll mina vänner.
<3

Kos

Av Sofi Géewe - 24 september 2013 09:23

Igår var vi på en dagstur till Kos :)
Mysigt. Vi åt självklart Tzatsiki och grekisk sallad mmmm så gott det var. Vi gick runt och tittade på saker och shoppade lite till tjejerna :)
Det var en enorm skillnad att åka över till Grekland mot att vara här. Så lugnt med trevligt människor och fina små gator.

Turen hem var fruktansvärd, trodde helt allvarligt att båten skulle välta i vågorna. Det var jätte läskigt, satt och letade efter flytvästar och utgångar ifall att båten skulle hamna uppochner. Men som tur var så gick det bra tillslut.

Nu väntas en underbar och varm dag på stranden <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Sofi Géewe - 22 september 2013 09:52

Vi har det helt underbart här. Sol, varmt, god mat. Det är otroligt fint. Turkiska Rivieran säger dom.
Här kommer massor bilder från senaterna än så länge :)

[Bild]

Av Sofi Géewe - 19 september 2013 06:18

Nu sitter vi äntligen på Atlanda och väntar på planet :)
Vi kom i precis lagom tid, satte oss precis och om 50 min går planet.
Vissa var väldigt trötta i bilen. Men sov dock endast tio minuter, som vanligt sötisen.
Skaplig chock han fick när vi sa vart vi skulle hihi. Han blev jätte glad självklart och är super sprallig nu och räknar minuter tills vi lyfter :)

Nu sitter vi och tittar på Tias när han vinar haha <3

Nu blir det plain sportig på lite högre nivåer ;)
Hejdå kalla Sverige på ett tag.
Kram kram
<3

Av Sofi Géewe - 18 september 2013 19:30

Underbart nu har vi semster :)

Åhh vad jag längtar till imorn bitti :) Men resan börjar redan inatt vid halv tre då vi måste lämna stan. Åhh så skönt.

Mot värmen!

Milon har somnat gott i sin säng i tron om att han ska sova hela nagten och gå ill dagis som vanligt imorn, hih. Super kul att vi fortfarande hållt det hemligt. Skaplig shock han får inat när han blir väckt :) Kul.


Idag har det varit en väldigt bra dag. Jag har piffat till mig inför resan. Nya naglar, ögonfransar och nyfärgat hår.

Så skönt när man gjort allt sånt klart :) Har verkligen blivit ompysslad idag.

   

Lite god lunch blev det också efter alla bestyr på stan. Växla pengar, lite sista shopping av små saker.

 

Mamma kom självklart hit idag så vi hämtade Milon tillsammans <3

Sen drack vi kaffe i våra nya muggar från Sagoform. Väldigt goda att dricka ur får jag lov att säga som kopp freak ;)

 

Sen spalde vi lite hundspel och myste. Gissa vem som vann, hmm ;)


   

Nu tror jag allt är färdig packat, hoppas det iaf ;) Ska gå och ta mig en värmande dusch för fy vad jag fryser sen blir det lite tv och tidig säng.

Kramar

Av Sofi Géewe - 17 september 2013 22:01

Sitter och kikar lite på Ecos nya kollektion Decorama Easy Up.
Vi får den ju nu när jag är på Semester så vill jag veta vad som kommer. En del var ett fina tycker jag faktisk. Ett litet smakprov :)

En av mina gaml favoriter är tillbaka, fjärilarna <3

Natti natti

Av Sofi Géewe - 17 september 2013 19:39

Nu har jag och Tiffany varit jätte duktiga och sprungit spåret. Skönt att ha det avklarat för dagen :)
Hon var väldigt söt i mina kläder, passade jätte bra. Stor tjej nu <3

När vi kom hem hittade vi dessa två sötnosar i Milons säng. Det var sagoläsning <3

Älskar vårt dagis ibland, när jag kom och skulle hämta kom det en hel hög med får springandes förbi. Killarna stod vid staket och pratade med dom.

Man ser dom visst knappt,men dom är där ;)

Fick självklart med två små killar hem idag, Emir ville med hem <3

Nu måste jag hänga tvätt och packa :(
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards