Alla inlägg under mars 2017

Av Sofi Géewe - 12 mars 2017 19:26

Blir visst bara helg blogg. Även fast jag har så mycket tid i veckorna är jag rätt trött och försöker ägna mer tid åt barnen och matlagning. Idag har jag lagat köttgryta för första gången. Bättre sent än aldrig haha! Måste vara en trettio års kris som börjar ;)

Idag har vi firat Jack och Clara som fyller år. 15 & 11! Stora!
Vi fikade alldeles för mycket och rördenoss absolut ingenting. Jag och Lina satt hängdebi soffan när övriga gått hem :)
Barnen var ute och spelade fotboll och Tias shoppade på Biltema.

Annars har denna helg bestått väldigt mycket av sömn, jag har varit väldigt trött somnade åtta i fredags. Kul sällskap haha! Lördagen tränade jag kors i taket! Zumba! Det var jätteorolig så det får nog bli en repris nästa lördag. På eftermiddagen fick jag migrän, har jag inte haft på många år men efter några timmar i sängen i mörkret blev det bättre. Vilken tur kunde ju inte missa mello ;)
Lilly var rätt godis sugen hon kunde inte vänta alls. Efter lunchen kände hon att det var dags för lite godis haha.

Vi åt korv med bröd ute på verandan och njöt av det underbara vädret.
Ingen tittade normalt så ljust var det haha. Äntligen kanske det är lite vår på G!

Imorgon blir det jobb igen. Roligt!

Nu ett glas vin och soffan

Av Sofi Géewe - 5 mars 2017 18:22

I helgen fick vi mysigt besök från Jönköping av Martin och lilla Vincent. En väldigt faster kär unge kom denna gång så jag fick massor gos!
Vi var på Tropicariumet i Kolmården, jätte kul!

I shoppen fanns det jätte snygga solglasögon! Haha!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv åtta och barnen sover! Lilly har kört en ultra mysig trots dag idag! Ni vet ju hur härliga dessa är och vilket strålande humör man själv blir på, INTE!

När dom lagt sig ska vi se ikapp på, Innan vi dör! Jätte bra serie kan jag varmt rekommendera! Då åker också godiset fram en dag för sent men det är nog lika gott ändå :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards