Alla inlägg under februari 2016

Av Sofi Géewe - 16 februari 2016 22:10

Det finns en första gången för allt, även när man varit gifta i 4.5 år :)
Ikväll har vi varit på hockey för första gången ihop. LHC-Skelleftiå

Måste erkänna att det var rätt så roligt att kolla, maten och vinet var också väldigt bra ;)

Det blev också en första gång här hemma då Tiffany fick vara barnvakt åt Milon och Lilly. Gick galant! Trodde iofs Inget annat då jag litar på henne till 100 % Hon gav dem mat och nattade dom :)

Imorgon är jag och Lilly lediga och då ska vi träffa vår Lasse för en brunch på Ikea. Jätte mysigt. Svårt att hinna med att träffa alla nära och kära men på onsdagar brukar jag ge gärnet då jag oftast är ledig.

Idag på jobbet har jag tapetserat om mitt kontor och lagt golv, bara en liten bit kvar sen så blir det så fint så :)
Vet inte när det gjorde något där inne senast och det behövdes verkligen. Nu blir det ett Sofi rum :) min stackars kontor kompis får bara hänga med i svängarna ; )

Nehe nu är det god att här på landet i vårt fina hus.
Sov gott och dröm så sött

Ovido - Quiz & Flashcards