Alla inlägg under januari 2016

Mys

Av Sofi Géewe - 16 januari 2016 18:21

Vi njuter av en otroligt skön lördagskväll. En behövlig ledig kväll ihop. Veckan har varit full med mycket jobb och kvälls grejer.
Lilly och Milon sitter här och äter sitt lördagsgodis i soffan. Milon lösgodis och Lilly russin :)
Jag väntar in en bättre film för godis ätandet.
Lilla Flora ligger och myser i en fåtölj

Imorgon hoppas jag på en friskare karl så spacklade i friggeboden kan börja. Vi har haft snickare här i veckan så nu äntligen börjar det bli klart.
Sedan blir det golvläggning och målning därinne. C vill ha vit målat så det får väl vara det tills hon flyttar iväg :) Nått roligare hade ju varit fint därinne men men det får bli senare.

Äntligen när det är klart därute kan den här lilla prinsessan få sitt rum iordning och för sig själv :)

Nu får jag skäll Så måste återgå till Scuby Doo ;)
Trevlig kväll

Av Sofi Géewe - 13 januari 2016 19:47

Idag har vi njutit av lite ledighet, förmiddagsfika med Lasse och efter skolan Busfabriken :)

Av Sofi Géewe - 7 januari 2016 20:44

Så var även denna dag slut. Vad fort dagarna går ibland de bara springer förbi!
Fullt ös med mycket att göra på jobbet idag, kunder och annat pyssel som passar att styra med denna årstid :)
Bara en dag kvar på veckan sedan hoppas jag om jag inte mår sämre på lördag att vi ska åka till Ullared en liten sväng. Tiffany vill shoppa för sina julklapps pengar och dit är vi inte sena på att hänga med jag och Tias ;) Lilly får med följa med på lilla utflykter, kommer nog inte vara så poppis men med mycket mutor i matväg och en och annan leksak ska det nog gå bra. Milon ska sova hos både farmor och mormor i helgen så därför tyckte vi det passade bra för han vill inte följa med dit.
Han ska jag köpa fotbollsskort till har jag fått beställning på och även lego däck :)

Satt och kollade på mina bilder i nya telefonen och hittade kort på Mig och Lilly från nyår. Vi håller på att göra oss iordning inför partyt :)

Alla mina kort blir visst uppochner hela tiden, MORR!
Borde leta upp varför kanske haha.

Av Sofi Géewe - 6 januari 2016 21:00

Idag tycker jag det var lite väl kallt faktiskt, 17,5 grader. Det värkte ju i hela kroppen att bara gå ut till bilen!
Milon och jag var hos optikern, det var dags
för mig att se igen ;) Det är så otroligt svårt att välja glasögon tycker jag men vi hittade två par jag och Milon. Efter det shoppade vi lego för ett av hans presentkort han fick i julklapp.

Sedan ville Milon hem till sin lilla bebis Flora haha. Hon är jätte mysig lilla kissen :)

Vissa tycker om henne lite för mycket kan man säga. Hon ska bära hela tiden hehe. Stackars lilla kissen

Imorgon är det jobb igen, känner mig inte jätte peppad halv sjuk som jag är. Men hoppas jag kan sova bort lite av det inatt.

Nu ska jag titta på film OM min lilla dotter bestämmer sig för att slå igen de små blå!

God natt

Ovido - Quiz & Flashcards