Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Makeover

Av Sofi Géewe - 29 april 2013 13:00

Jag behöver verkligen en makeover. Är så trött på mig själv, alltid lika dan. Tråkigt.

Skulle vilja ha ny frisyr, ny färg. NYTT bara.

Vill fixa mina naglar för det var hur länge sedan som helst jag gjorde det.

Skulle vilja göra fina tippar med glitter. Det gör så mycket när man har finanaglar, ser frächt ut. Lite tråkigt när man har det jobba man har, skitar ner sig jämt men ändå. Jag vill vara lite fin ju.

Dom här var ju lite coola tycker jag. Tänk om man kunde göra sånt fint.

Ringen är ju sjukt snygg, vill ha!!

 


Jag skulle vilja ha en helg med skönhets behandlingar.

Body scrub, vaxning, ansiktsbehandling och peeling. Frisör besök, fina naglar.

I ned it sooo mutch. Ska bara vinna lite pengar så man kan köra värsta helgen.

Kanske borde jag spela på nått då med för att kunna vinna ;) 


 


Jag är extremt dålig på att göra iordning mig just nu. Gör lixom inte nått. Det är inget roligt när man känner att man har tio kilo för mycket på kroppen. Då känner man sig ändå inte fin vad man än gör.

Känns jätte jobbigt att se ut såhär när man ska hoppa i bikinin om några veckor. Önskar att jag hade lite självdiciplin så jag kunde banta fram tills dess men jag är ju hemsk, tjuväter ju lixom för mig själv. I´m a sick person...

Får bli twilfit någon dag och kosta på en förmögenhet på ett badlinne. Då kanske det känns lite bättre att bada, men skulle behöva en torrdräkt egentligen så jag kan dölja låren också, hmmm.

Kanske kan man vara full hela semestern, då bryr man sig ju inte så mycket om det, haha. Lite synd om barnen då, eller dom kanske vänjer sig efter några dagar  ;) ?!

Har iaf ätit en tonfisksallad till lunch och en liten shake till frukost. Ska göra ett tappert försök tänkte jag.

Får lura magen med att dricka varmt hela tiden ;)


Ska väl fortsätta jobba lite nu efter lunchen.

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi Géewe - 12 mars 2017 19:26

Blir visst bara helg blogg. Även fast jag har så mycket tid i veckorna är jag rätt trött och försöker ägna mer tid åt barnen och matlagning. Idag har jag lagat köttgryta för första gången. Bättre sent än aldrig haha! Måste vara en trettio års kris so...

Av Sofi Géewe - 5 mars 2017 18:22

I helgen fick vi mysigt besök från Jönköping av Martin och lilla Vincent. En väldigt faster kär unge kom denna gång så jag fick massor gos! Vi var på Tropicariumet i Kolmården, jätte kul! I shoppen fanns det jätte snygga solglasögon! Haha! ...

Av Sofi Géewe - 26 februari 2017 16:15


Söndag, fick sova enda fram tills klockan var 07.10 idag. Då var det tänt ute sa Lilly och bara att pallra sig upp ur sängen varken sig man ville eller inte. Dem vanliga morgonrutinen - hon lägger sig i soffan, skriker LALLA, jag går halvdöd och gör ...

Av Sofi Géewe - 26 februari 2017 16:04

Igår morse var vi effektiva, frukost vikning av två tvättmaskiner, städning, läxor innan klockan nio. Sedan kom ett samtal från en desperat Lina, som inte kunde öppna dörren, stackarn! Låset hade gått sönder, var typ sedan 1971 så det hade nog gjor...

Av Sofi Géewe - 20 februari 2017 19:00

Helgen bestod av mestadels av att göra inget, men lite fotboll fick vi in på söndagen. Världens bästa Milon körde på som vanligt, två mål på tre matcher. Han var inte jätte nöjd över det resultat men jag tyckte han var fantastisk. Svårt att spela i...

Ovido - Quiz & Flashcards