Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Sofi Géewe - 20 juli 2013 22:51

Idag blev det sent för den här fina pojken, men nu ligger han i sängen och är super trött.

Min fina kille <3 i vår kärra på landet.

Av Sofi Géewe - 20 juli 2013 20:02

Nu sitter jag och älsklingen och tittar på barnen när dom badar i Rengen, kvälls doppet.

Jag vaknade med en hemsk förkylning i morse så jag hoppar badet idag. Jätte täppt och ont i halsen :(

Inatt ska vi sova på landet igen. Robin håller ställningen hemma, hoppas jag!! ;)
Idag har det vart full fart på barnen. Dom har hoppar studsmatta i ett antal timmar. Och säkert varit osams 500 gånger!! Söta när dom är sams iaf ;)

Tiffany hjälpte mig med maten och jag fick sitta vid köksbordet och titta på, väldigt skönt idag när jag inte är på topp <3

Dukade gjorde hon också med rosa självklart :)
Min flicka det.

Imorse innan vi åkte hade vi spindelmannen och Darth Vader på besök, hehe sötnosen. Han var inte bara inne utan sprang runt hos grannarna en stund med haha.

Nu ska vi hem och krypa upp i soffan och titta på Milons nya film, Stuart little 1. Vi har tvingats se 2: an varje dag i några veckor så mamma var så snäll och beställde den första filmen med :)
Milons nya favvo .
Trevlig kväll
<3

Av Sofi Géewe - 20 juli 2013 16:47

Hade en jätte rolig kväll igår med min familj och våra kära vänner. God mat och gott vin också :)
Tack för igår allihopa <3
Snyggaste familjen

Killen med cykel hjälmen ;)

Som vanligt lekte pojkarna för fullt tills det var läggdags.

Även pappa och son lekte tills det var läggdags, herregud!!
Tias var tvungen att visa att han fortfarande är starkare än Robin.
Suddig bild men var tvungen haha.
I den här familjen är vi inte mogna ;)

Ovido - Quiz & Flashcards