Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Sofi Géewe - 6 oktober 2013 20:30

Tiffany har hittat en tapet som hon vill ha.

Tyvärr är den blå, inte min färg riktigt men vill hon hha det så får hon självklart det. Det är ju inte mitt rum. Förr har man ju kunnat bestämma lite över hennes huvud men inte nu när hon är elva för då lär jag få äta upp det ;) hehe.

Den är faktiskt väldigt fin.

 

Lovade henne att titta lite på jobbet imorn och ta hem prover omjag hittade nått kul. Med blått i då såklart ;)


Jag vet inte vad jag ska sätta upp till mitt nya pysselrum men tänkte iaf ha denna i sovrummet på byrån.

Den är fin och vi har den inte på jobbet heller så då är det lite roligare när man inte ser den hela dagarna tycker jag.

   


Vill ju bli klar i v eckan med Tiffanys rum så jag hoppas att jag hittar nått fint imorn som jag kan beställa.

Ska måla en himla massa också till hennes rum. Hon måste ju få en ny stol nu med, kan ju inte ha en cerise längre. Får väl bli en blå då ;) Njaa va.. En vit känns nog bäst för min del hehe.


Nu börjar snart Partaj och Café Bärs så man får skratt alite innan läggdags.

Natti


Av Sofi Géewe - 6 oktober 2013 20:00

Idag tog vi oss en spontan tur till Ingebo.

Vi ville ut i skogen lite och var lite sugna på en utflykt så då tog vi oss en tur jag Tias och Milon <3

När vi mkom fram visade det sig att farmor och Hans också var där så vi fikade sedan tog vi en promenad i skogen, inte en enda kantarell hittade vi :( Men det var skönt med lite lantluft iaf :)

Hans skulle flytta traktorn så då fick vi följa med på en tur. Det var minst sagt ett tag sedan man åkte traktorflak, jätte mysigt. Roligt att Milon och Tias fick vara med att göra det. Vi gjorde alltid det när vi var små, tog traktorn ut i skogen och fikade och letade svamp.

           

 

Det finns så mycket fint att ta kort på ute i skogen. Måste damma av vår fina kamera och åka och ta lite kort. Då blir det ju skaplig skillnad på kvalitet. Skulle vilja ta lite fina svartvita kort och kunna ha på väggen.

 

Vi hade en jäte rolig kväll igår ute på Solsidan. Trevlligt folk och goda kräftor  :)

Alla bilder jag tog blev jätte dåliga, ingen är still en sekund så dom är bara suddigt så struntar i dem ;)

Nu blir det bara soffan och sen en tidig kväll till sängs. Är sjukt trött idag.

Imorn vankas det "kurs" på jobbet. Ska till Norrköping.

Snart är det änrtligen tisdag ska bli sååå spännande <3


KRAM

  

Ovido - Quiz & Flashcards