Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sofi Géewe - 4 september 2013 10:15

Imorse var det höst igen, på med kläder :) Mysigt.

Milon tycker det är jätte roligt med daggen på bilfönstren. Man kan skriva så mycket.

Duktig <3

   

Dagarn går fort nu och hösten är här snart. Vi har ett träd utanför oss som redan håller på att bli gult, fint.

Får vara en duktig mamma och gå ut och plocka höstlöv sen när dom rasar från träden. Det tycker Milon är roligt.. Ska tvinga han till lite höst pyssel sen med ;) om det går rättare sagt.

Det får han ju göra för hans mammas skull känner jag ;)


Vet inte vad jag ska hitta på här på jobbet, Borde tapetsera lite men det vet jag inte om jag har någon större lust med. Dags för lite höstfärger på väggarna kanske. Svar, grått och lite vinrött tänkte jag att jag skulle skylta lite med snart. Dom kulörerna tycke jag om, roligare att greja med kulörer man själv tycker om.


Nu kom det lite kunder som jag ska ta hand om först så får vi se vad det blir av det andra ;)

Kram


Ovido - Quiz & Flashcards