Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Sofi Géewe - 24 oktober 2014 23:15

Idag var vi på Ikea en sväng, jag ville ha servetter och vi har inte jort så mycket de senaste dagarn så det blev en liten tur.

Milon lekte i lekrummet och vi shoppade och drack kaffe. Jag var duktig och tog kaffe och banan och fick så snällt sitta och titta på när min man åt äpplekaka!  Men jag klarade mig utan att ens provsmaka en tugga. Nu har jag fått genomlida en hel film tittandes på när dom andra ätit ostbollar som jag älskar. Klarade det också :)

På ikea har dom fått in nya gosedjur och små dockor, dom får det varje år och en del av pengarna går till någon hjälp organisation Brukar alltid köpa några då. Idag hittade jag två jätte fina. Dels denna söta lilla älva till Lilly som hon faktiskt nu ligger och gosar med i soffan.

SILVERTÄRNA Mjukleksak IKEA Alla mjukdjur är bra på att kramas, trösta, busa och lyssna. Dessutom är de pålitliga och säkerhetstestade.

Har länge tänkt att jag ska köpa nya skor att ha när jag går ut och går och så småningom springer men det har inte blivit av. Dyrt med sånna skor ju!! Men idag blev det av. Tias lurade in mig på Intersport och där provade jag massor. Hittade ett par nya Nike skor som var perfekta för vårt alltiid så regninga väder i detta land, de var vattentäta. Tyvärr bara svarta men de var så sköna så det fick gå. Hela skorna var som en stor reflex vilket var väldigt bra nu när det är kolsvart ute. Provade dom med en långpromenad med Lilly förut, underbara!

Tack världens bästa älskling för att du fick mig att köpa dom, och för att du köpte dom hehe.

Lilly har också massor nytt när vi är ute, en åkpåse och denna underbara vagnmobil. Beställde den av" Stjärnasysteryster" på barn mässan. Valde själv hur jag ville att den skulle se ut och blev sååå nöjd med den.

 


Vi köpte också massor doftljus på Ikea, mysigaste med denna årstid är ju att man får tända så mycket ljus. Nu lukar det gott i vårt hus. Fina burkar jag hittade på ica häromdagen va!?

 

Nu blir det lite filmmys med min man innan det är läggdags. Chocolat. Mysig film tycker jag, det lär inte han tycka haha men han offrar sig för sin frus skulle ;)

God natt på er och ha en mysig helg.

Ovido - Quiz & Flashcards