Alla inlägg den 3 september 2014

Av Sofi Géewe - 3 september 2014 14:33

Bebis koman fortsätter kan man säga. Såhär låg vi när Milon var på lekis hehe.
Dags att skärpa till sig kanske,skjuter upp det till nästa vecka tror jag; )

Igår kväll var det mycket gos i Milon säng vid läsningen. Söta barn jag har <3
Lilly somnade efter en sida i boken och Milon låg och tittade på henne. Gullungar.

Nu sitter jag i lekparken en bit från oss. Milon ville stanna och leka lite och en pojke kom fram och frågade om de skulle leka ihop så nu försvann dom iväg och leker bland alla stora stenar :)
Tänk vad lätt det är att hitta nya kompisar när man är barn,mysigt. Då känner jag verkligen att vi bor rätt när Milon hittat nya kompisar hela tiden att leka med. Skönt utan massor trafik överallt och lätt att hitta överallt för honom.

Vi har varit på promenad till Milons gamla dagis och hälsat på och visat upp Lilly. Var bara en gamla fröken där så vi lovade att komma tillbaka en annan dag också. Milon hoppade självklart upp på sitt favvo ställe direkt. Mitt värsta ställe!!!

Nu ska vi hem och ladda inför fotbollsträningen :)

Ovido - Quiz & Flashcards