Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Veckans trött dag

Av Sofi Géewe - 1 oktober 2013 21:45

Tisdagar är verkligen veckans tröttaste dag. Alla  familjen brukar vara trötta på tisdagar, min fina man ligger näst intill och sover i soffan bredvid mig här :)

Jag har precis lagt en beställning på Ellos :) Blev visst en hel del med saker, jaja det är ju roligt att få hem paket. Nya träningskläder till Tiffany, lite tröjor till mig, en till Tias och en jätte fin ljusslinga till sovrummet. Tyvärr var den slut på lager så kommer inte förens 25 okt. Men tiden går fort så där är vi ju snart.

Den såg ut att lysa väldigt fint på bilderna.

Ellos Home  Ljusslinga

Imorse fick vi skrapa rutor. Tur att man får hjälp på morgonen när man glömmer vantarna inne :)

Milon tycker det är jätte roligt.

   

Imorn blir det en lång dag på jobbet. Vi har personalmöte direkt när vi slutar så jag kommer vara på jobbet till efter åtta någogn gång. Inte jätte kul men men.

Är alltid bra med lite möte ibland så man pratar ihop sig lite. Det kommer hända mycket hos oss i höst. Vi ska göra om rätt mycket  och det kommer lite nyheter som ska in i hyllorna.


Snart ska vi hoppa i säng. Vi ska tydligen lägga oss i sängen och se på Top Gear, hmm. Får nog bli sovning för mig då tror jag. Min kropp är inställd på att sova bara jag hör deras röster, är van att somna till de heheh. Tias favvo program.


God natt på er.

Kram

/ S.G

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi Géewe - 12 mars 2017 19:26

Blir visst bara helg blogg. Även fast jag har så mycket tid i veckorna är jag rätt trött och försöker ägna mer tid åt barnen och matlagning. Idag har jag lagat köttgryta för första gången. Bättre sent än aldrig haha! Måste vara en trettio års kris so...

Av Sofi Géewe - 5 mars 2017 18:22

I helgen fick vi mysigt besök från Jönköping av Martin och lilla Vincent. En väldigt faster kär unge kom denna gång så jag fick massor gos! Vi var på Tropicariumet i Kolmården, jätte kul! I shoppen fanns det jätte snygga solglasögon! Haha! ...

Av Sofi Géewe - 26 februari 2017 16:15


Söndag, fick sova enda fram tills klockan var 07.10 idag. Då var det tänt ute sa Lilly och bara att pallra sig upp ur sängen varken sig man ville eller inte. Dem vanliga morgonrutinen - hon lägger sig i soffan, skriker LALLA, jag går halvdöd och gör ...

Av Sofi Géewe - 26 februari 2017 16:04

Igår morse var vi effektiva, frukost vikning av två tvättmaskiner, städning, läxor innan klockan nio. Sedan kom ett samtal från en desperat Lina, som inte kunde öppna dörren, stackarn! Låset hade gått sönder, var typ sedan 1971 så det hade nog gjor...

Av Sofi Géewe - 20 februari 2017 19:00

Helgen bestod av mestadels av att göra inget, men lite fotboll fick vi in på söndagen. Världens bästa Milon körde på som vanligt, två mål på tre matcher. Han var inte jätte nöjd över det resultat men jag tyckte han var fantastisk. Svårt att spela i...

Ovido - Quiz & Flashcards