Alla inlägg den 1 november 2014

Av Sofi Géewe - 1 november 2014 22:00

Idag började Tias tapetsera och måla i Milons rum, det kommer bli jätte fint där inne nu.

Dock massor stjärnor men han fick bestämma lite själv så det fick bli det denna gång :)

 

Lite shopping kvar sen, det ska in nya skåp bla och ska försöka hitta några passade gardiner också. Får väl bli svart kanske, eller grått.

Det är så dålig luftfuktighet i hans rum nu så han fick "sova över" i vårt rum inatt på resesäng hihi. Väldigt glad kille. Vi tittade på Harry Potter och den flammande bägaren på tv ikväll så han tyckte nog dte var väldigt truggt att sova hos oss inatt,fortfarande lite läskigt me Voldemort tror jag. Mycket godis blev det till filmen också, det är veckans viktigaste dag lördagar då får man äntligen fuska me bantningen och äta massor!! Sånna dagar måste man ha annars blir det inget roligt. Har gått ner 1,7 kg på en vecka iaf så känner mig väldigt nöjd med det. Hoppas det fortsätter bra även denna vecka.

Vår lilla dotter var sååå duktig natten som var, hon somnade vid elva i sin säng   efter en massa skrik och sov till tio imorse utan att ens vakna och vilja ha mat1 Det var så skönt, känner mig otroligt utvilad idag. Själv bleb man väckt vid åtta av en man som inte kunde sova hehe. Älskar helgmornar när man bara kan ligga och dra sig länge i sängen och sedan äta lång frukost tillsamman, mysigt   Lilly äter gärna kanin till frukost...

 



Imorgon ska vi fortsätta i Milon rum, jag ska försöka rensa lite mer. Sedan blir dte fika hos Eas och Helena och på kvällen kommer mamma på söndagsmys. Då blir det mat och Bingolotto spelande, Loket är ju på besök så då måste man spela!

Nu sitter jag ich tittar på min knäppa man som ligger i sängen med Lilly och läser formulla1 nyheter! Stackars barn, ska nog ta och rädda henne nu.

Sov Gott


Ovido - Quiz & Flashcards