Alla inlägg den 4 november 2014

Av Sofi Géewe - 4 november 2014 21:30

Idag fick det bli fotostudio hemma!

Milon och Lilly var duktiga modeller :) Kan inte visa alla fina kort med tanke på att det snart är jul hihi. Men ett måste jag ju visa på min hjärtan.

 

Milon är så duktig på att ta hand om sin lillasyster, höll henne så bra i knät.

Försökte få henne att hålla upp huvudet när hon låg ner men det är fortfarande lite jobbigt.

Väldigt suddigt kort en sötnos ser man iaf.

 


Imorgon ska vi till stan och akut framkalla ett kort och göra en förstoring som min farmor ska få i present.


På förmiddagen imorgon ska jag och Lilly på babymassage, vi var och shoppade olja till det förut så nu är vi redo!

Milon är lite orolig över Lillys fisande när jag ska massera henne hahah. Han sa att jag skulle få sitta och skämmas för henne och hennes stjärt hehe. Vi får väl se hur det blir ;)

 


Vi var hos mamma och fikade förut, vi var ute och gick och så ringde hon och då blev det kaffe :) Älskar att vi bara spontant kan gå bort till henne på 10 minuter, det är så mysigt. Hon har fått det så fint och hemtrevligt nu.

På fredag ska hon och Milon hänga efter lekis tills vi kommer hem från Borås och arbetsintervjun. Spännande dag :)


Nu ska jag försöka få den lilla prinsessan att somna, kan ju alltid hoppas på att det går snart.


Ovido - Quiz & Flashcards