Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Sofi Géewe - 6 mars 2015 20:15

Nu kör vi!

Hösten kommer minst sagt bli spännande. Idag fick vi besked om att vi får köpa tomten :)

Känns så roligt, fjärilar i magen här vi nu. Dags att bestämma sig till 100 % vilket hus vi ska bygga. Men jag tror vi ska kunna komma fram till något över helgen.

Ett #hjältevadshus blir det. 

Vårt blivande hus ska ut så fort det bara går nu när marknaden är som den är. Så redan på måndag kommer mäklaren med fotograf  och tar alla bilder. Så i slutet av nästa vecka är vårt fina hus uppe på hemnet :) Sedan blir visning om några veckor. Jobbigt sånt där när man ska ha huset fullt med främlingar tycker jag. Men hoppas ändå självklart att det är full smockad med folk och skor ut på gatan ;)

Ska bli roligt att följa budgivningen när ,man sitter på andra sidan så att säga!

Det är ju självklart med lite sorg i ögat man kommer lämna sitt första hus som vi fixat och styrt så mycket med´. Men åhh vad roligt att flytta in i ett nytt hus där allt är sprillans :)


Nästa roliga nyhet är att jag efter min mammaledighet i september kommer gå tillbaka som butikschef på #FluggerFärg. Så spännande att sätta tänderna i nått så stort! Men det är också med mycket sorg i ögat eftersom att det är min kära Lasses plats jag tar. Det är dags för allas vår Lasse att gå i pension och börja njuta av ett liv där inte jobbet finns. Det behöverdu verkligen Lasse och jag vet att ditt liv som pensionär kommer bli späckat schema och fullt ös! Hoppas du har lite tid över att komma och hälsa på din " flugger"familj", och inte bara lägger all tid på mina barn hehe.

Världens bästa bonus morfar.

 


Nu sitter jag och Milon i soffan och njuter av lugnet före stormen, Tiffany och sex tjejr är påväg hem för övernattning här.

Kan tro att jag om ca 1 timma lyssnar på ljudet av en brusande panodil för att stilla min huvudvärk haha.



Ha en underbar helg.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards