Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Sofi Géewe - 8 mars 2015 21:30

Finns inget som gör en så glad som de försa vårdagarna eller hur!?

Underbart att känna solen värma på kinderna. Det lilla vi hann vara ute idag vill säga. Fullt upp med allt plock och städ inför morgondagens fotografering.

Skulle fixa lite på tomten och hittade dessa fina vårblommor.

 

Imorgon är det bara lite blomsterinköp sen är vi redo :)


Idag började dagen tidigt med barnkalas på Laserdom. 10:15m vilken toppen idé va!? Hmm söndags sovmorgon då ;)

Inre för att det blev något av den varan hemma hos oss, Lilly vaknade 6:30 och Milon snabbt därefter.

Min snälla, underbara man tog med barnen ner så jag fick fortsätta sova en stund till. Tack älsklingen   


Efter kalas nummer ett vard et dags för det andra som var för kusinerna Jack & Clara. Det blev släktkalas för hela slanten,

vår bonus släkt kan man säga :)  Som alltid var det jätte trevligt.

Sedan var det hem till plocket igen.

Veckan som kommer blir lika full av saker den. Imorgon ska vi skriva papper för vår tomt. Känns som att jag kommer sitta en del i telefonen och en massor med mail. Är så mycket som ska göras och mycket att tänka på nu när vi ska köpa och sälja. Jätte roligt med fullt upp speciellt för mig som inte jobbar. Hade nog kännts rätt så mastigt annars.


På tisdag ska jag till jobbet och ta mitt förta beslut som chef, vilken kaffemaskin vi ska ha, hahaha. Känns lagon som första beslut tycker jag :)


Nu sover våra fina barn gott. Men dom var rätt söta vakna och gosiga!

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards