Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Sofi Géewe - 23 mars 2015 16:00

Barnen sover och jag planerar jobb inför hösten.

Låter lite deprimerande kanske att planera hösten men med nytt jobb så känns det jätte roligt och spännande att hitta på lite nytt.

Vad tror ni om en Tjejkväll!? Lite roliga rabatter och tips och trix för tapetsering och målning.  Vi kan ju inte låta karlarna göra allt sånt ( tar ofta så lång tid innan det händer något då också ). Att tapetsera och måla är kul och inte alls så svårt när man ska göra lite lagom renovering. Måla lite möbler och sätta fonder :)

Välkomna med idéer och önskemål!

 


När Tas kommer hem ska jag ner till jobbet och prata med min Lasse lite. Vi ska planera morgondagens personalmöte.

Och dricka kaffe och prata om allt annat såklart ;)


Har äntligen fått i min lilla son lite mat. Pappas pannkakor fanns kvar i kylen och det är hans favvomat. Men innan det fick jag fjäska ordentligt bara för att han skulle få i sig något så då gjorde jag milkshake. Ibland får man ta till knepen ;)

Inte så svårt med min son såfort man lockar med lite socker hahah.

Hoppas han blir lite piggare snart!


Det snarkas ordentligt här i soffan iaf hihi.

      

 

Av Sofi Géewe - 23 mars 2015 09:01

Natten blev inte riktigt som jag tänkt mig, har en liten kille som fick hög feber och kunde inte sova. När han väl somnat hos mig vaknade nästa lilla och ville självklart sova i sängen.
Stackars Milon fick riktigt hög feber och har det fortfarande.
Hoppas det går över fort för han är inte glad över att behöva vara hemma från skolan.

Så idag blir det soffläge med saft film och spel :)

Hoppas er helg var bra och att veckan blir lika spännande och rolig som vår ska bli!

Ovido - Quiz & Flashcards