Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Sofi Géewe - 13 mars 2015 20:45

Vilka underbara dagar det har varit denna veckan! Sol!! Man har  nästan glömt hur det var med ljus och sol men nu håller vi tummarna för att det får fortsätta att vara såhär.

När jag och Lasse hade vår förmiddags träff i onsdag gick vi på promenad efter frukost på Wayn´s in i trädgårdsföreningen.

 

Efter promenaden gick vi runt i lite butiker och min dotter blev som vanligt bortskämd med dyra fina saker.

Hon fick ett par underbara byxor från MOLO, vårens nyhet men massor färg såklart, hon blev så fin i dom :)


Idag var Elon oh Pixie här och vi började med den nriljanta idén att rensa vinden... Behövs verkligen om någon ska kunna komma upp och titta där på visningen nästa helg. Rensar ut alla Milons kläder som jag har sparat på. Jag vill inte att Lilly ska ha pojk kläder ju så dom får åka till Halmstad och till lilla nya bebisen där. Som förhoppningsvis snart kommer ut. Vara sig han vill eller inte så är han här om några veckor, mysigt!

Måste kasta massor saker, försöker skänka bort så mycket som möjligt med såklart så någon kan få användning för allt jag samlat på mig. Vi kommer inte ha någon vind sen så bäst att rensa ordentligt redan nu.


Förut var jag på nya gymmet och körde det första zumba passet de hade. Väldigt bra instruktör.

Sjukt stort och fräscht gym!

Imorgon ska jag jobba.. Jätte roligt ska det bli. Hur det ska gå till är en annan femma hahah. De har bytt data system sedan jag gick hem så jag fattar NADA. Hoppas jag kan lyckas sälja någon burk iaf annars få väl jag ta kunderna och Lasse slå ut allt ;)

Så mysgt att jobba med min Lasse, inte många timmar kvar ihop nu, FY vad kontigt det kommer bli utan honom. Hoppas han kommer och dricker kaffe några gånger i veckan sedan ;)

Efter jobbet ska vi ha en liten tjuv start med visningen, det kommer två familjer. Hoppas dom är stenrika ;)


Nu är det chips och ett glas vin och snart börjar också Ack Värmland, Mia Skäringes nya serie. Jag bara älskar ju henne så det ska bli roligt. Håller tummarna för att det är bra.


Hoppas ni får en underbar helg.

  

Ovido - Quiz & Flashcards