Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sofi Géewe - 3 januari 2013 23:18

Ögon "Shopar" lite bling bling med alla mina miljoner såhär på kvälls kvisten ;)

Mmmmm vill ha.

 

   

   

 

 

  

   


Jag och min kära man sitter och tittar på Falk, vi har sett alla filmer som gjorts nu på några dagar. Känns som man känner  hela GSI gruppen och alla bad guys, hehe. Dom är riktigt bra tycker jag. Kunde ju vart lite mer romantik bland alla vapen :)

Dax att sova snart så jag orkar upp till jobbet imorn. Höll p att försova mig i morse, hade visst stängt av klockan, fy på mig. Jag försover mig aldrig, ALDRIG. Gjorde mig iordning på tio minuter så jag han och hade gott om tid för morgon kaffe med min kära chef. Måste ju gå igenom vad som hänt i livet när man inte sets på några dagar.


Lilen ligger och sover så gosigt i sin säng. Men han har fortfarande inte kommit tillbaka till rätt sovtider än. Blir stenhårt i helgen. Han och jag är ju lediga på måndag med, studiedag på dagis=)


Natti Natti

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards