Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Sofi Géewe - 11 januari 2013 18:21

Nu sitter jag och Milon och myser i soffan.

Vi har ätit mat och vilar magarna inför chips och dipp :)

Vi har varit i Tannefors och hyrt lite filmer, 5 st :) Så nu tittar vi på Smurfarna.

Milon frågar typ hundra frågor i minuten, hmmm.

Varför är smurfarna blå mamma?

Varför bor inte i alla i samma svamp?

Kan smurfar simma?

Tycker getingar att smurfarna ser konstiga ut?

Varför bor det bara EN tjej där? Blir alla kära i henne då?

Hehehe kära nån, ingen lugn och ro här inte.

Det var jätte mysigt att träffa mamma idag. Milon blev jätte glad att träffa mormor. Han lärde henne spela Skylander och nått spel på datorn.  Blev ju tyvärr inte så länge för mig :( Jag och Celinne  var på BUP i 1,5 timma.  Men jag var ju med henne istället och det var mysigt med.     Inte värdens mys ställe direkt men ändå ;)



När vi var och handlade fick Milon åka lite bil. Helt sjukt att det kostar tio kronor för 1 min. Lite längre kan dom väl få åka iaf dom små barnen.

   


Saknar min man väldigt mycket. Puss älskling.   

Nu måste jag återgå till Smurfarna. 

<3

Av Sofi Géewe - 11 januari 2013 07:53

Så va det fredag igen då, veckorna går fort.

Älskling har åkt till Göteborg nu :( Har inte sovit utan honom sen vi flytta ihop så det blir nog lite jobbigt ikväll. Han ska på en mässa för alla anställda på Sandå. Jätte kul. Tycker fruar också borde få följa med ;)


Snart kommer en snickare hit och fixar det sista i källaren, lister, foder och en dörr till det som i framtiden ska vara en toalett. Allt måste vara klart till på tisdag för då kommer en mäklare och värderar om huset. Hoppas det går bra. Vi har gjort om hela huset så hoppas att det blir skillnad.


Idag är jag hemma med Milon från jobbet. Nu har han vart tillräckligt på våra jobb i veckan. Idag ska vi ta en sväng på stan med mamma, har lovar Milon att vi ska äta lunch någonstans där.   

Han ska handla något för tian han fick av Lasse idag visst, hehe. Vad skönt att inte ha någon aning om vad saker egentligen kostar. Antar att jag kommer få lägga till lite ;)


Min handlingslista tilll bardummet :)


VÄRMELJUS MED DOFT MARSHMALLOW 12 ST


DOFTPÅSE NYPONROS


Ska bli skönt att träffa mamma idag det var för länge sedan eftersom att båda vart sjuka.

 



Ovido - Quiz & Flashcards