Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Sofi Géewe - 8 januari 2013 10:45

   

Rätt söt unge jag har :) Finast i världen.

Satt och lekte lite med instagram i går kväll och gjorde om bilder.


Är på jobbet nu, snart lunch dax, dagen har gått fort trots det jobbig mötet på BUP imorse. Skulle jätte gärna slippe sånt men det är skönt att rensa luften lite och få tips och råd av dom som kan.

Man borde få utbildning imon barn psykologi när man blir förälder ;)

Men men dagen går vidare iaf. Snart kommer älskling och äter med mig. Matlåda med köttfärssås och spaghetti.


Jobbar till sex idag så jag ska nog roa mig med att städa lite bland tapetkatalogerna och alla prover. Då springer tiden iväg och det blir så fint här i mitt andra hem ;)


Åhh hemskt nog har jag läst ut min bok, Femtio nyanser av mörker. Måste åka och köpa den tredje boken i veckan. Känns ju tomt utan dem, hehe. Dem är så bra, bästa böckerna ever.

    


Ovido - Quiz & Flashcards