Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Sofi Géewe - 21 januari 2013 18:56

Hemma igen med min lilla gullunge i soffan.

Kvällsgos innan det är dax för honom att sova. Timothy fyller år idag så vi ska fika var det tänkt, men han kommer ju aldrig hem och ingen mobil har han med sig, hmm. Jag som är fika sugen :)


Har varit en riktigt bra shopping dag idag :)

Först saker på Unnersta som jag inte behövde betala för jag hade presentkort.

Sen stan med mamma och där blev jag ju bortskämd som vanligt   

Jätte snygga virkade benvärmare i ljusgrått fick jag. Och en resväska till London :)

Tack sötaste mamma   

Sen blev det Gina Tricot och där shopade jag gärnet, hade presentkort där med ;)

Kläder, smink och örhängen.

 


Och ett litet halsband att ha till mina nya snygga skjorta.

 



En riktig lyxdag som kostade mig 54 kronor :)

 Tänk om det alltid kunde vara så vas roligt det skulle vara då.


Nu ska jag ta mig en dusch, eller när jag orkar resa mig igen rättare sagt.

Natti Natti



<3

Av Sofi Géewe - 21 januari 2013 18:50

Milon blev väldigt glad över sitt nya munspel   


 

Av Sofi Géewe - 21 januari 2013 15:04

Idag blev det Unnersta Gård på lunchen. Shoppade lite fina saker.

Två fina ljustakar till vardagsrummet. Passar perfekt till tapeten med denna lila.

   

Åh jag blev jätte kär i denna söta ren ljusstake så den fick följa med hem.

 


     

Hittade ett litet munspel till lillen, sött :) Han tycker om att spela instrument och munspel har han aldrig provat.

 


Slutar jobbet klockan fyra idag så det blir en sväng på stanmed mamma då. Ska kolla efter en resväska, lite kläder och en ny telefon till mamma. Mysigt med lite mamma tid som vanligt.


Igår kollade vi på Taken. Skit bra filmer. SE DOM, finns två stycken och vi har sett båda nu. Handlar om kidnappningar. Massor stackars flickor som blir kidnappade i första filmen.

     

Ovido - Quiz & Flashcards