Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Sofi Géewe - 5 januari 2013 21:25

Det blev en pysselkväll för mig, kul.

Gjorde lite grattis kort och annat smått och gott.

Allt i rosa såklart.

       

Syns ju inte att min tavla är glittrig över hela på bilden. Inget seriöst direkt men jag tycker det är så kul att pyssla.


Nu får det vara färdig pysslat för idag nu ska jag mysa med min man i soffan, kanske se någon  film.

Imorgon blir det jätt lugnt och skönt, inga planer. Ska vara skönt att vara ledig bara, ha sovmorgon. Der har man kanske inte direkt med småbarn men man får ju ligga kvar och ta det lugnt iaf :)


Vi åkte runt lite i tornby förut, bytte mina byxor och titta in nya media markt, stort. Då hittade Milon SkyLanders hyllan självklart, han vill ju så gärna ha det. Han hade fått lite pengar i julklapp sen ringde han till sin mormor och blev en bortskämd liten plutt med dom sista pengarna, hihi. Han var väldigt söt när han ringe

- Du mormor kan jag få ett Skylander av dig, alltså idag, alltså NU, så jag kan spela direkt när jag kommer hem.

Heheh söta Milon.

Det är helt sjukt vad mycket skylander gubbar det finns. Smart affärsidé, alla barn vill ju ha alla så dom kan spela alla banor, det finns ca 50 stycket och dom kostar mellan 99-149 kr. SJUKT.

 


Sov gott 

Av Sofi Géewe - 5 januari 2013 09:13

Mysig dag med strålande sol. Lite kallt men var det allt i morsen när jag skulle till jobbet, fick skrapa rutor och sitta i bilen tio minuter fölör att det skulle tina upp på insidan, burrr. Är på jobbet nu och här var det med svin kallt när vi kom, 17 grader nu börjar dte bli lite skönare det är hela 19. Sjukt!!! Hade väldigt gärna stannat i sängen och haft sovmorgon som alla andra i familjen. 

Har blivit lite härlig läsning till morgonkaffet

 


Idag måste vi åka till Lager 157 och byta mina byxor som jag fick i julklapp. har inte kommit dit än. Eftersom min kära har slarvat bort kvittona till mina kläder så känns det lite jobbigt att byta dem ju. Milon ville absolut följa med mamma till klädaffären, det är mammas kille det ;)

Han gjorde klart för mig imorse att han hade tänkt på kläder till idag och han ska inte ha jeans utan mjukbyxor idag och en skön tröja. Lilla sötungen.




Hittade en jätte härlig soffa, hehe. Vart ska man kunna ha den tro. Den var ju så frän.

 

Finns så mycket fina och annorlunda möbler

   


Nu ska jag hjälpa lite kunder. Ha en skön dag i solen



Ovido - Quiz & Flashcards