Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 1 augusti 2015 20:38

Livet rullar på och vi rullar med :)
Har ägnat sommaren åt att äta och dricka istället för att blogga hahah HEMSKT!!
Då det är nog bäst att börja blogga istället ; )
Har väl gått upp typ 3-4 kg av allt detta Skit väder, ett typiskt sitta inne och äta väder ju.
Så det är med blandade känslor vi välkomnar vardagen igen. Skönt när det gäller mat, motion och skola MEN stor ångest va det gäller att lämna lillan på dagis. Hon känns alldeles för liten egentligen men vi måste tyvärr tillbaka och jobba. Våra jobb väntat på oss :/
Vi ska iaf hjälpas åt att jobba mindre så hon inte behöver vara så lång tid där. Det blir nog jätte bra, hon kommer säkert älska dagis det är väl bara vi som är nojjiga; )

En liten brud redo för regn på dagis :)

Milon känner jag mig inte alls orolig för, han längtar till skolan fast med lite pirr i magen säger han :)
Han har så lätt för nya människor så det kommer gå galant.
Han är så glad över att äntligen få gå på fritids. Kommer kanske inte bli så mycket i början med lite får vi försöka med iaf :)

Vad det gäller mig själv är jag inne på min sista månad som mamma ledig EVER!
Lite tråkigt faktiskt, har ändå trivts rätt bra att vara hemma. Tiden går så sjukt fort bara. Trodde det skulle kännas som att jag vart hemma i en evighet men icke. Det ska bli roligt att gå tillbaka till en ny tjänst och få nya arbetsuppgifter, der ser jag verkligen fram emot :)

Tias semester är Slut och han har börjat med sitt flängande mellan städerna. För honom väntar en spännande höst med mycket på agendan. Vi får väl se om han har tid med oss ;)

Ovido - Quiz & Flashcards