Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 31 augusti 2015 20:40

Jag har blivit så sjukt bortskämd av mina nära och kära idag, herregud!
Titta så mycket fint jag fått!
Jag gick förbi ett skylt fönster häromdagen och sa att någon gång ska jag köpa en sådan #michaelkors väska och det snappade han upp min underbara man. Önskar för er där ute att det fanns fler som han så ni alla kunde få en dos av vår lycka <3

Jätte god mat åt vi också och drack gott vin såklart.

Jag har verkligen dem bästa bland mig. Tack alla söta ni för en underbar dag med massor presenter.
Jag började dagen med fika med denna underbara man som bjöd på hjärt latte :) och gav mig mig en underbart fin flaska rosa champagne.

Nu ska jag plocka lite med alla mina fina presenter och sedan sätta mig lite i soffan efter denna dag. Imorgon är der dags att fira nästa , Elon:)

Natti Natti och tack igen för alla sms och presenter <3

Ovido - Quiz & Flashcards