Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 13 augusti 2015 22:59

Guuud så fort tiden går! Min lilla lilla kille började idag första klass, helt sjukt!
Han var så pirrig men uppspelt när vi kom till skolan. Men han stod gärna väldigt nära mig så han kände sig trygg :) Längst bak i kön ville han vara när de skulle gå in så han hade koll på dem andra och mig.
När jag hämtade honom hade han haft jätte roligt och dagen hade gått fort. Han hade en extra glugg när jag kom, tanden hade fastnat i glassen de fått av fröken. Nytt utseende igen :)
Han var så orolig igår när han skulle sova över att tanden inte skulle vara ute tills lördag, #sockergrisennummerett

Medans han var i skolan tog jag och mamma tag i vardagen igen, sommar fettet behöver försvinna nu ;)
Blev en långpromenad runt våra små sjöar. Alltid fint att gå där.

Sedan klev det lunch på stan och lite shopping. Åkte hem och lämnade mamma och barnen och sedan ett besök på banken, blir mycket sånt nu i byggandet :)
Bra tid att lära sig lite mer om siffror och alla termer när man är så gammal som jag kanske; )

Nu vaknade Lilly precis lagom till att vi ville sova, suck!
God natt till alla er utan barn då; )

Ovido - Quiz & Flashcards