Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 26 augusti 2015 15:10

Så var ännu en dagisdag över och det går bara bättre och bättre. Idag fick vi för första gången God mat också; ) Laxgryta och pasta.
När Lilly sover middag åker jag iväg och kommer efter ca 1 timma igen så jag inte vara behöver sitta och vänta, men idag när jag kom hade hon vaknat insåg jag när vagnen var tom utanför!
Tänkte att jag skulle höra en gråtande Lilly men hon var så glad och satt och lekte. Jätte skönt att se att hon var så glad.

Det finns mycket roligt att leka med och äta på där :)

Hon gick till mig när jag kom idag, fem små steg, så snart går hon nog på riktigt :)

Milon har för första gången med sig en kompis hem från sin nya skola. Jätte roligt att han hittat så många kompisar. Barn har ju så otroligt lätt för att hitta nya kompisar,
-Tja, har du en boll? Ska vi leka?

Nu ska jag försöka städa samtidigt som jag jagar runt på denna lilla unge.

Ovido - Quiz & Flashcards