Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 11 augusti 2015 22:06

Tiden rusar förbi oss, 4 år har redan gått.

Men han lämnade nått fantastiskt efter sig!

Fina Milon

   

     

     

     

Av Sofi Géewe - 11 augusti 2015 09:42

Igår åkte vi lite spontant till Tornby,Tias behövde lite råd om hur de skulle måla några dörrar på ikano. Jag hade ingen vagn med för planen var inte att vi skulle dit så jag gick till babyproffsen och hittade en ny hahah, jag är sjuk!!
Lilly ville ju ha den så vad skulle jag göra; ) En i vitt läder. Så nu har vi tre vagnar, så behöver någon ha så finns det nu fler till försäljning!

På lördag är det kalas och allt måste såklart vara rosa så jag fick köpa en ny termos så den skulle passa. Matchande servetter också :)

Milon köpte fotbolls kort och nya skor till skolan :) På torsdag år det dags för ny skola och första klass. Han är lite pirrig nu men tycker det ska bli jätte roligt.
Han träffade sina nya klasskompisar på fotbolls träningen som äntligen började igår igen. Lycklig kille.

Idag tänkte jag att vi skulle åka och bada men det tyckte tydligen inte vädret :/
Så vi sitter och funderar på vad vi ska hitta på, Milon drar sina vanliga önskningar... Leos lekland, Busfabriken, simhallen, fenomen magasinet. Inget av de känns så lockande hahah. Dåligt väder betyder ju att alla är där och leker.

I eftermiddag blir det lite jobb igen :)
Blev några timmar igår också. Det är lite svårt att få ihop just nu när båda barnen är hemma och Tias jobbar men jag gör så gott jag kan. Snart så blir det lättare när det är skola och dagis :)

Ovido - Quiz & Flashcards