Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 7 augusti 2015 20:52

Äntligen varmt väder så vi kunde åka och bada! Lilla Milon som älskar att bada i poler valde badet i Söderköping så vi packade picknick och åkte dit, jag mamma Lilly Milon och Tiffany :)
Det var ett bra val för det var väldigt skönt att slappa runt där och sola och bada. Lilly var mest glad över att mormor tagit med sig sockerkaka. Var ju meningen att hon skulle få smaka en liten bit men när jag hällde upp kaffe passade hon på den lill arkiven att sno hela min bit. Världens gladaste med sockerkaka överallt och sitt söta läte när något är gott mmmmm då är der svårt att ta tillbaka den. Så jag tog kort istället på den söta lilla varelsen :)

Milon övade på fotboll och simning idag. Jag fick muta med glass för att han skulle våga simma under vattnet ordentligt utan att hålla för näsan hahah. Alla sätt är bra utom de dåliga ;)

Den lilla passade väldigt bra i hennes nya baddräkt.

Tiffany lekte som vanligt med sina syskon. Hon är så snäll och duktig med dom <3
Idag sövde hon tillochmed Lilly i famnen när hon sjöng för henne. Hon kommer bli en fantastisk mamma en dag.

Nu ligger vi här hemma helt slut efter dagen och veckan, slängda i soffan som högar.
Vi ska titta på den nyaste Falk filmen när lilleman lagt sig. Bäst att han får vara veken några minuter till. Lilly sover redan kors i taket ×
Imorgon blir det kalas hos Yve som fyller år och på söndag hos Lasse som också firar födelsedag :) rolig helg.

Ha en trevlig helg på er

Ovido - Quiz & Flashcards