Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 18 augusti 2015 20:45

Idag började morgonen tidigt med full fart, handlade innan jag lämnade Milon i skolan, sålde en barn cykel på blocket innan halv nio mötte upp Vår Lasse klockan nio på stan för en mysig frukost.

Lilly blev så glad när hon såg honom. Är så glad över att hon har honom   

 

Efter frukosten blev det lite presentshopping inför morgondagen då vår lilla prinsessa firar sin första födelsedag.

Sedan hann vi med en fika med mannen i våra liv jag och Lilly :)

Hämtafde Milon ,lekte lite och sedan blev det jobbet. Har alldeles för mycket som ligger och väntar på mig som jag måste ta tag i.. Det blev en sen hemkomst, 20.20 Men nu har jag slagit mig ner i soffan och ska inte röra mig förens det är dags att byta till sängen ;)


Ovido - Quiz & Flashcards