Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av Sofi Géewe - 28 augusti 2015 20:40

Idag lämnade jag den lilla bebisen helt själv på dagis, gjorde lite ont i mamma hjärtat men det gick över förväntan för oss båda måste jag säga. Hon hade inte ens tid att säga Hejdå när jag gick. Bra betyg!

Efter dagis och skolan åkte vi till Vikingstad och besökte Emma på hårboden, klippt för barnen. Milon blev sååå fin, äntligen lite kortare gick han med på.

Lilla Lilly fick för första gången hoppa upp i frisör stolen. Ca 3 min hahah.
Det var nog den snabbaste klippningen någonsin.
Milon var fotograf så det är rätt suddigt haha.

När Lilly var på dagis passade jag på att göra stan en sväng. Handlade massor flytta hemifrån saker till Robin och lite andra små presenter.
Lunch med Lina på Gingis :) inte varje vecka man blir bjuden på mat två gånger av sina vänner, lyx för mig!

Vi var ute och kollade till vår fina tomt och där var det fullt ös! Kul att se.

Nu är äntligen min man hemma igen så jag kan sova gott inatt! Han har varit på konferens i Kolmården. Fuskigt vill jag med vara ju!
Imorgon blir det jobb, söndag flyttar vi Robin till Växjö :(

Ovido - Quiz & Flashcards