Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Sofi Géewe - 4 maj 2014 10:30

Satt och räknade lite och tittade i min kalender, det är bara 7 veckpor kvar tills jag slutar jobba, jippi!!!

Längtar tills att bara vara hemma och styra med massor och jäsa i en solstol.

Pyssla i det lilla flickrummet och få det mysigt och gulligt där inne.

Satt och klickade i allt vi behöver ha till bebben, och det blev mycket saker!! Allt sedan innan är blått. Har inte kvar så mycket aker men massor kläder i blått som jag måste byta ut. Nu när jag väl får köra på rosa och klänningar ska det bli det också :)

Jag insåg att det blir så mycket saker att beställa från så många olika håll att det vore väldigt roligt att åka till ullared . Så jag ringde mamsen och hon var självklart på, hon går alltid att räka med när det gäller shopping :)

Så vi bestämde att försöka ta det snart innan jag blir ännu tjockare och får mer krämpor haha.

Så nu ser vi verkligen fram emot det.

Listan ska påbörjas idag!!


Snart ska vi till Yve och titta in hennes nya lägenhe och fika litet, ska bli spännande att se. Känns jätte roligt att ha henne närmre oss nu :) Speciellt tycker en viss liten man att det är sååå roligt för nu kan vi cykla till farmor :)


Till frukosten idag harde jag sådär roligt sällskap kan man säga, det var motoGp så då var dom upptagna min familj.

 


Igår var vi på 40-års fest, jätte trevligt med god mat colan smakade som vanligt kan man säga ;) Allas rödvin såg helt underbart gott ut!! Snart såååå!!

Milon var inte så sugen på att följa med så han var hos sina kusiner och lekte :) Han skulle bara leka en stund var planen men han blev kbar till sent på kvällen istället. Mycket roligare för honom att vara där :)

Inte lika kul för Lina när vi åkt hem då hon fick damsuga popcorn över hela huset som de två små kusinerna fixat hehe.


Nu är det visst dags för mig att göra mig iordning lite ser jag på klockan.

Mot Yve :)


Ovido - Quiz & Flashcards