Alla inlägg den 22 maj 2014

Sol

Av Sofi Géewe - 22 maj 2014 23:55

Vilka sköna sommardagar vi får nu, underbart. Håller mig gärna inne när det är som varmast dock, annars rinner hela jag bort ;)
Tias och jag satt ute hela kvällen, jag gick in vid elva tror jag. Nu var det som allra skönast, tyckte tyvärr myggen också!
Köpte mig en tant tidning på macken förut och den läste jag samtidigt som Tias klippte gräset.
Som vanligt väldigt bra fördelning här hemma ;)

Milon låg hos mig i soffan och tittade på Gladiatorerna, gosungen.

Idag skulle det blivit köttfärssås och spaghetti men vi kunde inte motstå lite grillat istället, finns ingen godare mat på sommaren :)
Var på systemet och köpte rosé vin till mig. Hade blivit tipsar om ett alkoholfritt som smakade vin och det gjorde det, jätte gott.

Nu ligger vi i sängen, min kära man snarkar här bredvid och jag är klarvaken, alltså tvärtom not vad det brukar vara!! Har lite för mycket i huvet för att bara somna idag. Men snart så går det nog.
Sov gott på er
<3

Ovido - Quiz & Flashcards