Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Sofi Géewe - 20 maj 2014 21:45

Lite oplanerat så blev det Speedway i Motala på kvällskvisten. Milons första :)

Han tyckte det var jätte coolt, speciellt när vi gick och kollade bakom banan där förarna hänger. Det är rolikgt att man får se när dom är där bakom och håller på med cyklarna. Stod massor små pojkar och tittade på dem.

Jag tyckte det var jätte mysigt, häng med mina älsklingar  och underbart väder levererades.

               


På dagen idag var jag och mamma och köpte skor och åt lunch på stan. Det blev ett par ecco skor, as sköna. Inte världens snyggaste kanske men jag behövde verkligen nått skönt att gå i så då fick det bli dem :)

Tack min söta mamma för att du skämmer bort din  dotter med sånt   


Nu har den lille nog somnat där uppe, han somnade precis när vi kom in i stan såklart. Men det var inte direkt några problem att somna om igen. Vi får se hur det blir imorgon om det blir dagis eller ej, beror på när han vaknar och hur han känner. Det får han själv välja. Jag är hemma imorgon med iaf.

Nu blir det lite soff slöande och en huvudvärks tablett sen sängen.

Natti Natti


Av Sofi Géewe - 20 maj 2014 11:00

Sitter som vanligt i soffan då, börjar bli lite tråkigt men jag har ju min bästa vän tv:n som håller mig sällskap.

Min lilla son vill inte vara hemma hos mig för jag leker lite dåligt nu tydlige hehe. Roligare med alla kompisar på dagis såklart.

Har sett på två av mina program nu på morgonen, Grey´s anatomy och Private practice. Så bra program, missade helt när private practice gick på tv:n så nu är det gamla repriser som visas, väldigt spännande.

En kopp kaffe på mitt "lilla bord" till det så blev morgonen bra :)

 


Igår satt Milon och gjorde "läxorna" när jag lagade maten. Han är så söt med sina pysselböcker, han vill ha läxor så han hittar på egna. Mammas duktiga kille.

   

Min andra kille var ptroligt duktig när jag lagade mat, han var ute och sprang!!! Jo då det är sant haha.

Det är 40-åts krisen som kommer krypande hahah. Idag simmade han innan jobbet. Blir lite avis jag vill med ut och springa.

Det får bli sen det. Då blir et ård handskarna på för träning och inget socker. Men tills dess äter jag glass i stora lass ;) Man borde kanske lärt sig från den första graviditeten att det inte försvinner av sig självt men men. Sista gången nu ju så lite extra fett kan ju vara fint ;) Någon gång kanske jag med som alla andra blir tränings freak och blir smal vem vet.


Nu är mamma påväg hit, vi ska till stan och köpa skor till mig, måste ha några RIKTIGA skor att gå i, som jag kan få på mig utan att böja mig ner och som är sköna att gå i framförallt. Jag har en himla massa skor men inga som är ordentligt sköna att gå i med svullna fötter. Eftersom att jag har fobi för att andra tar i mina fötter kan inte Tias hjäpa mig med skorna sen heller ju. Det får bli en tur till sköna skon eller nått sånt.  Kanske lite lunch med senare.


Nu ska jag hoppa ur mina sköna mysbyxor och sätta på mig hemska jenas ;)

Måste ju ha mina sexiga stödstrumpor på mig så jag kan knappast ha strumpbyxor...



Ovido - Quiz & Flashcards