Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Sofi Géewe - 13 maj 2014 12:57

Nu har jag beställt tapet till lillans rum :)
Det blir grå och vit randig tapet, Estelle från Sandberg. Så nu längtar jag massor efter att den ska komma upp. Är så sugen på att börja piffa lite i hennes rum nu och ställa iordning saker vi köpt och köper. Men först ska Tias hålla på att väva på sned väggen så jag får nog lugna mig lite ;)

Har även beställt lite rosa tapet med vita prickar på som jag ska ha till lite små pyssel :)
Så hennes färger blir vitt grått och rosa :)

Hoppas jag och mamma hittar lite roligt till hennes rum i Ullared. Ibland finns det inget men nått fynd kanske man kan göra tänker jag.

Sitter och väntar in min lunch, en timma kvar tyvärr. Vi är ju hungriga idag ;) det blir tråkig matlåda men till det lite tv på mobilen och soff vil.

Ovido - Quiz & Flashcards