Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Sofi Géewe - 10 maj 2014 21:17

Hemma igen efter en eftermiddag/kväll hos får familjen i Stjärnorp :)
Vi grillade och åt rabarberpaj. Komiskt nog grillade vi ett av deras lam och åt hahah kändes lite märkligt men det var gott. Alla barn var sams och lekte ute hela tiden. Det är lite skillnad på landet mot här hemma. Skönt att alla kan vara ute på ett annat sätt.
Vi skålade i lite rosé bubbel för våra tjejer i magen. Så otroligt roligt att vi båda har små bruttor där inne :)
Hoppas dom med blir lika tajta som vi alltid varit :)
Söta lilla Stig och hans älskade Kalle!

Härligt med de första rabarbern. Det var väldigt gott med paj :)

Milon och jag var på Apoteket förut och köpte allt för att jag ska slippa denna hemska förkylning!!
Måste få sova inatt nu, natten som var satt jag upp och sov bara för att slippa hostan. Hjälpte sådär men lite sömn blev det iaf.
Hon på Apoteket öppnade och läste på allt jag köpte för att se att det gick bra när man är gravid. Hon trodde inte att jag skulle kunna äta nått mot hostan men som tur var hittade hon nått.

Häromdagen ringde det en försäljare som ville prata med Tias men han var och köpte snus. Milon svarade i telefonen och jag hörde han säga - nej tyvärr han är inte hemma han köper snus, han kan inte överleva utan snus förstår du men du hejdå!! Så la han på hahah. Knäpp unge.
Fick mig ett väldigt gott skratt då, det fick nog hon i telefonen också.

Nu sitter vi i soffan och ser sluter på gladiatorerna, jätte kul tur att vi hann, INTE!!!
Mysigt med lite lördags gos i soffan iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards