Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Sofi Géewe - 17 maj 2014 19:33

Vilket underbart väder vi haft idag.
Väldigt jobbigt för en gravid tjockis dock hahah. Men hellre sitter jag i en stol och svettas än inne och tittat ut på grått och regn :)

Idag har jag planterat blommor, Tias målat lite och klippt gräs och Milon lekt massor och badat vattenspridaren efter att han kom hem från lite farmor mys <3

Nu var det film och godis som stod på lördags listan MEN mitt ben gör så ont och har blivit mer svullet så de på 1177 sa åt mig att åka till jourcentralen och titts upp det direkt. Så jag gick en tid halv nio, tänker ju inte sitta på akuten en lördags kväll!
Doktorer och sjukhus är inte min grej riktgti men det är väl bara att åka dit. Inte så bra om man har en propp i benet och sitta hemma och gnälla ;)
Milon är inte så glad på mig eftersom att han missar film mys och gladiatorerna, men han förstod att det är ju inte så bra att ha ont.

Ha en trevlig kväll hemma i sofforna.

Av Sofi Géewe - 17 maj 2014 12:35

Igår hade jag och mamma en jätte mysig dag i ullared :)
Det var jätte lite folk så ingen kö någonstans inte ens till maten. Det blev mest saker till barnen som vi handlade. Mycket bebis såklart :)
Hoppas den sett rätt kön, bara rosa <3

De vanliga Ullareds bilderna :)

Idag är jag väldigt trött i kroppen och mina ben är så svullna, ser väldigt kul ut dock inte så skönt bara.
Det blev rekord i körtid, hem på 2,20 min :)

Ovido - Quiz & Flashcards