Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Sofi Géewe - 9 maj 2014 20:20

Det är en väldigt stor skillnad på min mage på morgonen mot under dagen haha.

Hon kryper ihop väldigt mycket på natten och ligger långt bak.

 


Imorgon ska jag jobba igen efter tre dagar i soffan med halsont och en hemsk förkylning. Måste ta tag i det nu :)

Hoppas attd et blir ett riktit skit väder så det inte kommer så mycket folk.

Efter jobbet ska vi till Elon & Jonas och co. Det blir mat och lek. Vi ska ta med oss efterrätt så jag tänkte att det får bli rabarberpaj den första för våren. Gott!!


Idag kom mamma med två presenter en till mig och en till Milon, eller hur man nu ska se det hehe. Ett regnställ och jag fick en blomma :) Söta mamma <3

Vi drack kaffe och åt glasstårta.

Han blev jätte fin lillen. I detta regn går det åt ordentliga kläder, härligt med det svenska vädret.

 


Nu blir det popcorn och film, walking whit dinosaurs.

Bättre än lets dance iaf ;)



Ovido - Quiz & Flashcards