Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Sofi Géewe - 21 maj 2014 21:10

I den underbara sommarvärmen började jag att tänka på jordgubbar och glass och kunde inte sluta med det heller!

Efter lunch idag åkte jag och Milon och handlade det och åkte ut till mamma och fikade med henne och Pepsi såklart som var väldigt sugen på glass. . Åhh så gott det var. Inget slår jordgubbar och glass en varm sommardag :)

Milon var hemma med mig idag , han var helt slut imorse och ville inte gå upp förens halv nio så då tyckte jag att det passade jätte bra att han var hemma och myste med sin mamma

   

Han försvann hos mamma en stund när hon och jag satt med våra svettningar på altanen till lekparken.

Han gjorde lite konster för oss när vi kom.

   

När vi kom hem efter några timmar med mamma var det dags för fotbollsträning igen. Han var jätte duktig idag också. De stackars sprang som tokar i värmen.

Det var väldigt skönt att vara fotbolls förälder idag och sitta på en filt i solen och titta på barnen. Jag hade lovar cykeltur idag så dte fick det bli till fotbollen bara. Jag klarar inte av att cykla så långt, det knakar i fogarna om man säger så :( Inte skönt alls! Men vad gör man inte för sin lilla son <3 Tias cykel hade någon av barnen så han fick gå istället.


samling :)

 



Ovido - Quiz & Flashcards