Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Sofi Géewe - 25 maj 2014 20:31

Nu har vi firat lite morsdag <3
Mamma kom efter jobbet då blev det morsdag fika och lite presenter. En klänning, lite smycken, ljuslykta och rabarber chutney :)
Sen blev hon itvingad grill mat. Var tvungen att se att världens bästa lilla mamsen fick i sig lite mat ;)

Blev självklart lek med Milons nya favvo pyssel, loppor :)
Vi orkade dock inte göra nått som stod i hehe. Det var armhävningar och springa runt huset och sånt jobbigt ;)

Nu är det soffhäng, även fast det är strålande väder kände jag att jag behövde vara lite inne i soffan. Mina fötter ser hemskt nog ut precis som igår nu igen så behöver vara lite stilla inför veckans jobb. Hoppas verkligen det kommer att funka i veckan.. Vaknade inatt och hade jätte ont i foten! Härligt med tre månader till av detta ;) hehe..

Satt och njöt i min fina solstol förut.

Av Sofi Géewe - 25 maj 2014 09:37

I morse blev jag såååå bortskämd, blev överöst av presenter och frukost på sängen <3

Jag och min lilla bebis :)

Titta vad fina presenter jag fick!

Nu ska jag nog baka lite sen njuta i mun nya solstol <3

Ovido - Quiz & Flashcards