Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Sofi Géewe - 24 maj 2014 22:45

Idag jobbade jag för första gången på väldigt länge, det gick väldigt bra faktiskt. Lagom att göra och trevliga kunder :)

Testade lite olja som jag tänkte att vi skulle ha på trallen. Tyvärr blir man lite för petig när man jobbar med det. Var tyvungen att prov stryka. Är dock väldigt svårt med transparanta färger med tanke på att underlaget aldrig är sig likt.

 

Det som dock inte blev så bra nu lite senare efter jobbet var att mitt ena ben svullnade upp igen :(

Snyggt va!! Ser ut som benen tillhör två olika männikor hehe. Tyvärr gör det ju så ont också men nu har jag lindat lite så hoppas det lägger sig lite.


VARNING för strka bilder ;)

 


Vi tog en sväng till ikano med på em, vissa hade lite att inhandla till sin mamma ;)

Jag hängde med och shoppade lite till min söta mamma <3

Vi blev lite kaffe sugna så det blev fika på ikea. Så god morotskaka de hade där. Slår dock inte Kerstins i Askersund! Den vill jag lägga in en beställning på Kerstin  tills vi kommer på besök nästa gång ;)


Faqmiljen mongo fikar på Ikea

  

Jag blev alldeles varm i hjärtat när min lilla son kom och gav oss detta för en stund sen.

Ett litet kvällskort.

  

 


Milon kunde knappt somna sa han för han längtra så mycket tills imorgon när det är (som han säger) alla mammors dag. Han ville ge mig mina paket nu hehe. Jag har ju sett lite av påsarna och oj oj vad jag kommer bli bortskömd! I Love It!! ;)


Imorgon ska jag på lägenhetsvisning, jätte roligt :)

Mamma jobbar och kunde inte titta så jag sa att det gör jag :) Kollar läget och hämtar lite prospekt.

I veckan hoppas jag på att hon ska få titta på en i vidingsjö. Längtar tills hon kommer närmre oss. Jätte mysigt kommer det att bli.

  

Idag känns det som att det kommer gå väldigt bra att somna, mycket svalare och lite mindra oro i mig.



Ovido - Quiz & Flashcards